God Morgon 11-01-03

Ja sömnen blev bättre inatt men inte så bra som jag tycker att den ska vara. Han vaknade till vid 00,00 men jag behövde aldrig gå upp för han tystnade lika snabbt igen. Sen vaknade han runt 05,00 och tyckte att vi kunde gå upp. Jag försökte mig på att få honom till att somna om men han sov bara i 15 minuter. Så det var tydligen dax att gå upp. Nu har han nog somnat igen :) Jag borde väl sova en stund jag med men då kommer jag inte kunna somna ikväll så jag får allt hålla mig vaken.

Detta är min sista vecka som mammaledig för denna gången och det känns lite vemodigt. Det är ju oundvikligt och jag vill börja jobba men samtidigt är det skönt att få vara hemma. Att man inte kan få både och. Kunde man inte fått jobba varannan vecka och vara hemma varannan? Det hade varit det ultimata för mig :) Fredrik har tre jobbdagar kvar och sedan ska han vara pappaledig till slutete av mars då Liam börjar förskola. Blir nog bra att killarna får vara hemma tillsammans lite :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0