Hårt flåsande

Halva jobbveckan är gjord och helgen hägrar :) Trevligt med 3 dagars helg.

Jag stressade hem från jobbet idag, slängde i mig maten och for iväg till gymmet och spinningpasset. Det var väldigt längesen jag var på spinning och det kändes minsann. Jag börjad med ett 30 minuterspass och det var alldeles lagom. Benen är så där härligt domnade nu haha. Jag blev dock lite knas i halsen så nu sitter jag här och hostar som aldrig förr. Hoppas att det bara beror på hårt flåsande och inte någon förkylning på gång. Det har jag inte tid med.

Två pass till är inbokade på gymmet och det ser jag fram mot.

Nu sitter jag och väntar på handbollen. Ingen viktig match men Sverige möter trots allt Danmark och det är alltid extra laddat. Danskarna är fruktansvärt bra så det blir en svår match men nu tror vi på våra grabbar!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0