Keppler


Jag håller just nu på att läsa Lars Kepplers andra bok: Paganinikontraktet. Oerhört bra bok. Jag sträckläste i stort sett Hypnotisören och slängde mig över denna direkt efter. Så mitt tips är att ni ser till att läser dessa böcker. Författarna (ja dom är ju faktiskt två egentligen) fångade mig direkt och dom skriver så bra. Det händer något hela tiden och nålarna är fast förankrade under ändan hela tiden. Huvudkaraktären Joona Linna är helt underbar och jag tror att jag är lite kär i honom. Jag tycker att han är helt annorlunda om jag jämför med hur kommissarierna brukar vara i svenska kriminalromaner. Kanske för att Joona är finne? :)

Läs dom

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0