Min första dag på nya jobbet


Jag var så sjukt nervös imorse. Magen var i ett enda virrvarr och jag mådde illa så jag kunde inte äta någon frukost för jag var rädd att den skulle komma upp igen. Jag sa hej då till mina killar som skulle få vara hemma och mysa tillsammans. Det kändes ju skumt det oxå. Det ska vara Fredrik som åker och jag och Liam som vinkar hej då :) Men jag begav mig av mot min nya arbetsplats (som jag knappt hittade till) Men väl där så blev jag ordentligt välkomnad och jag kände ganska direkt att jag trivdes. Kollergorna verkar vara jättebra och de tog hand om mig direkt och gjorde att jag kände mig som hemma. Barngruppen är oxå toppen och de verkade gilla mig ganska direkt. Alla välkomnade mig och jag ser fram mot att få arbeta där!!

Mina arbetstider är rätt bra dom oxå. Inge jättetidiga morgnar och inga sena dagar. Helt i Elins smak:

Måndag - Onsdag: 08.15 - 14.45
Torsdag: 9 - 16.00 (planering från 13 - 16)
Fredag: 9 - 13.00

Så det senaste blir 16.00 och ja ni ser rätt: jag jobbar bara 4 timmar på fredag hihi.
Kommentarer
Postat av: sandra

Hej gumman! Skönt att det gick bra i dag, har tänkt på dig hela dagen =) E ju nervöst att börja nytt jobb. O bra tider fick du också, gott! Vi hörs snart! kramar

2011-01-10 @ 22:30:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0