Nyår

Det blev ett riktigt lugnt nyårsfirande här hemma. Vi skulle haft fler gäster men dom ställde in så det var vi och Emmie och Noel som firade in det nya året. Vi åt gott och sedan spelade vi monopol och Nintendo Wii medan vi väntade på att raketerna skulle börja smälla.

Vi hade det mysigt här hemma men jag är riktigt sugen på att festa. Jag har inte festat ordentligt sen innan jag var gravid. Jag vill ha en ordentlig fylla, jag vill dansa till benen viker sig, jag skratta åt allt och inget tills jag håller på att kissa på mig och jag vill prata världspolitik som jag inte fattar något om men på fyllan vet man ju allt. Någon som ska ha fest snart eller?? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0