Överraskningar är härligt

Oj vilken tyst natt vi har haft här. Alldeles knäpptyst :) Dagen startade inte förrän 08,15 så alla i huset fick ordentligt med sömn och det behövde vi allihop. Så nu är vi laddade inför allt som händer idag.

Det har blivit ändrade planer ännu en gång. Mia och Johnny mår bättre och ska därför ha Liam idag så jag och Fredrik ska köra till Ikea iaf. Så härligt så.

Just nu är Fredrik iväg till Skara för att kolla på en bil och under tiden så gör vi oss redo för en dag hos farmor och farfar och en dag på Ikea.

Igårkväll när jag precis lagt mig så får jag ett mezz från Sara. Hon var då i Götene och undrade om jag ville komma ut och snacka lite. Självklart. Det är så sällan folk är här eftersom vi bor lite galet så jag blev superglad över det överraskningsbesöket :) Fler sådana åt Elin haha
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0