Pissigt och Piffigt

Ännu en pissig natt har vi haft här. Dock "bara" vaket i 2 timmar tror jag så det var väl lite bättre än förut. Tänk om han ändå kunde berätta varför han vaknar och inte vill somna om. Det hade varit så mycket enklare då. Han hade kanske ändå varit vaken men då hade jag ju iaf vetat varför. Jaja, om något år så :P

Om en stund kommer Annica och Alvin hit till oss. Så jag har passat på att fixa till mig och hemmet medan Liam sover. Jag skulle nog må bra av lite sömn jag med men sådant hinner vi inte med idag. Det ska bli trevligt med lite sällskap här idag efter att ha spenderat gårdagen själva. Då var det pulkapromenad och tvätt som stod på schemat. Får se om det kanske blir lite pulka idag oxå så att vi får komma ut lite.

Nä, lite mer piff sen kommer dom :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0