Så annorlunda


Snart är det dax för ett av mina absoluta favoritprogram, nämligen Familjen Annorlunda. Jag hoppas verkligen att det är roliga familjer med denna säsongen. Jag blir så otroligt fascinerad av att se hur föräldrarna kan få livet att fungera när de har 10 ungar. Alla ungarna ska ha uppmärksamhet och kärlek, de ska vara hela och rena, klara skolan och skjutsas till och från aktiviteter. Och så ska det fungera ekonomiskt oxå. Imponerande att se att de klarar av det. Jag tycker det kan vara rätt så fullt upp med ett barn men jag antar att för varje barn så ställer man in sig och pusslar omkring i livet för att det ska fungera.

Jag undrar verkligen hur man kommer på att man vill ha 10 ungar? Och varför vill man ha det? Jag älskar själv barn men jag skulle aldrig få för mig att skaffa ett helt fotbollslag. Och hur hittar man en partner som vill detsamma? Det finns ju en inte en drös med människor som drömmer om att ha småbarn i 10-20 år lixom.
Ja vi får se vilka dom är ikväll :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0