Schematiserat


Efter att jag nattat Liam så tog jag en ordentlig promenad i rask takt. Jag trodde min näsa skulle trilla av. Det är ju hiskeligt kallt, IGEN!! Jag som sa till Fredrik häromdagen att nu var det värsta över och vi kan se fram mot varmare och ljusare tider. Några dagar senare så snöar det och blir kallare igen. Så tokfel jag hade då :P Men promenaden var skön iaf. Jag försöker nu lägga upp ett schema för varje  vecka med träning på gymmet och promenader. Samtidigt ska man orka jobba och ha tid med lilla familjen. Allt blir så mycket mer stressat och pressat när man jobbar. Men jag tror det går bra. Varken Fredrik eller Liam gnäller än.

Nu äntligen har min lilla bil parkerats på vår uppfart. Det var minsann på tiden. Min guldiga lilla diva haha.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0