Sömn? Ja tack!

Snart är det dax för sängen och jag får lite ångest. Liam har haft en konstig vecka när det gäller natten. Tre nätter har varit sådana då han vaknat vid 01.00 och sedan har han varit vaken i över 3 timmar. Bara vaken utan att vara ledsen. Det kan inte vara det att han sover för mycket på dagen för han sover ca 1,5 - 2 timmar under en dag. Det kan väl inte vara för mycket?? Borde vara alldeles lagom. När han lägger sig på kvällen kl 19.00 så är han jättetrött och somnar direkt så lägger sig för tidigt tycker jag inte heller det verkar som att han gör. Jag hoppas på att det bara är en konstig grej som går över väldigt snart. Nu vill vi sova bra igen, som vi har fått göra de senaste veckorna!

Min 1-åring

(som vi hoppas sover som en stock inatt)

Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan krypa ner bredvid min make (fniss)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0