Stackars min Emmie Slemmie

Ligger i soffan och njuter av handbollsgrabbarnas härliga spel mot Slovakien. Jisses, dom stackars slovakerna har inte en chans. Total överkörning och jag älskar det!!!

Dagen idag blev inte riktigt som vi hade planerat. Vi skulle ha kollat på lite mer bil och jag skulle gått en snabbis på stan för att kolla efter en kalender och lite annat. Men gudarna ville annat. Emmie har varit magsjuk sen i onsdags och har inte fått i sig någon vätska alls i stort sett. Så jag fick skjutsa in henne till akuten i förmiddags för då pallade hon inte mer. Hon såg ut som ett lik när jag hämtade henne och hon skakade och hade frossa. Vissa stunder trodde jag hon skulle ramla ihop i en hög på golvet. Som tur var så fick hon komma intill snabbt och de satte dropp på henne och en doktor kom och bestämde vad som skulle göras. Så nu ligger hon på sjukhuset och ska vara där tills hon blir bra igen verkar det som. Tydligen skulle hon röntgas nu ikväll. Får se när hon ringer så jag får veta mer.

Vi har haft Noel här hos oss hela dagen eftersom Eddo jobbat. Noel leker hejvilt med Liam och Liam kiknar av skratt när det busas som mest. Härligt att se att de två kusinerna kan leka lite trots åldersskillnad på 6 år. Får la se när Noel tröttnar på den lille.
Kommentarer
Postat av: Elin

Usch då. Hoppas hon kryar på sig.

2011-01-15 @ 20:28:40
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0