1 juli

Nu har min semester börjat!! Min första riktiga semester som är betald och jag har ett jobb att komma tillbaka till efter :) Härlig känsla!!
Jag la precis Liam. Lite tidigt egentligen men han vaknade lite tidigare idag pga en stinkande blöja.. som Fredrik tog hand om höhö. Medan han sover ska jag fortsätta packandet. Imorgon åker vi till Danmark med mina föräldrar, Fredriks föräldrar och Emmie och Noel. Vi har hyrt en stor fin stuga som vi har i en vecka. Oj vad detta ska bli roligt. Jag har sett fram mot detta sen i januari när vi bokade stugan. Vi har en hel del kul på schemat för både stora och små :)
Men det är ju det här med packning. Jag packar ju jämt massvis med kläder som jag sen inte använder. Men jag måste ha lite valmöjligheter. Men det resulterar ju i att det ser ut som att jag ska vara bora 6 månader. Sen är det all packning till Liam. Jisses, den ungen behöver en egen bil att packa i. Vagn, stol, leksaker, säng osv tar lite plats vill jag lova. Fredrik packar väl ner lite kalsonger sen är han good to go haha.
nä, jag måste packa... ska in till stan med Emmie senare för att uträtta lite fler ärenden :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0