1101

Ligger i soffan och tittar på Brasilien-USA. Det är väl så vår dag har sett ut i stort sett. Det har inte hänt så mycket. Jag har avverkat alla to dos och lite till. Jag och Liam har mumsat jordgubbar och badat i vår pool medan Fredrik fick slita med en gräsmatta som blivit lite vildvuxen under vår vecka utomlands. Poolen var varm och skön men Liam frös ändå så det blev ingen lång simtur. Når han skulle sova tempade jag honom och han hade fått feber. Jag hade väl det lite på känn eftersom han verkat lite låg idag. Han har även varit förkyld de senaste dagarna så det har varit på gång. Skönt att han/vi slapp det under vår semester iaf. Nu sover han sött och vi hoppas han vaknar frisk igen. Fredrik hyrde film när han var iväg och köpte alvedon och nässpray till Liam. Instoppable och Scott Pilgrim vs the world. Jag har inga stora förhoppningar men jag hoppas att någon av dom är något att ha. Detta blir inlägg nr 1101. Jag har skrivit några stycken under dessa åren :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0