29 496


Vi kommer att få trängas på Stockholms gator den 3 september. Just nu är det 29 496 tjejer anmälda till Tjejmilen och de tar in max 30 000. Vore ju häftigt om det blir fullt. Undrar om jag borde börja vässa mina armbågar :P Förra gången gjorde vi det stora misstaget och startade i en av de sista startgrupperna. Vi tänkte ju att vi inte hade en chans bland dom som startade tidigare. Men där vi startade var det nästan bara folk som gick så det var riktigt svårt att ta sig fram och man fick sicksacka sig fram överallt. Det misstaget ska vi inte göra om. Tidig start är det som gäller, helst bland eliten ;)

Det blev ett spinningpass idag oxå. Men jag hade lite ångest för det var den instruktören som jag inte riktigt gillar. Så det var inte så att jag studsade dit precis. Men detta passet var faktiskt bättre än förra. Vet egentligen inte skillnaden. Det kanske inte var någon utan jag hade kanske så låga förväntningar men att det sen kanske inte var så dåligt som jag fått för mig. Det var ett bra och jobbigt pass men dock så gillar jag fortfarande inte hennes musikval. Bara en massa gamla låtar, och då snackar vi 60-tal eller något. Men det får jag la leva med. Alla kan ju inte ha så bra smak som mig hihi!
Kommentarer
Postat av: Diana

Vad bra att du hittade det! Du får göra ett inlägg så du ser att det funkar :)



Fy för spinning! Testat det för 10 år sen och led igenom det!

2011-07-21 @ 20:57:27
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0