Dagen i en balja

Idag kom familjen Larsson på besök. Pojkarna busade och föräldrarna försökte hänga på trots 31 grader. Efter att vi fikat tog jag fram Liams badbalja så att killarna fick svalka sig lite. Det var verkligen uppskattat. Dom stojade och skvätte vatten och hade skitkul. Vet inte om Emma tyckte det var lika roligt, hon blev nämligen måltavla när det gällde skvättande :P Blev lite blöt!!

Vilken värme det har varit idag. Varmaste dagen på väldigt länge. Men jag klagar inte, jag ser fram mot fler sådana dagar innan den långa hösten kommer. Efter Larssonbesöket tog jag och Liam fram cykeln och tog en lång cykeltur. Först en lång omväg till affären, sen en lång omväg till lekplatsen so m vi var vid förra helgen och sedan hem för lite sandlådelek med pappa. Vi har haft att göra idag och det trivs jag med.

Imorrn är det jobb och dagis. Hoppas det går bra för Liam på dagis. 4 veckor sedan han var där och nu blir det annan avdelning och lite andra barn och fröknar. Men hans favvofröken är där och det är vi glada för. Då blir inte allt uppocher. Det är ju bara en vecka, sen har jag och Liam semester i 2 veckor :) Underbart!!

Men först jobb och dagis!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0