En kväll med Sara


Trots det som hände i Norge i fredags så hade jag och Sara det trevligt. Vi hade stora planer på att grilla smarrigt kött och dricka en massa cider. Det gick så där med dessa planer. Sara hade bara en engångsgrill och vi fick för kattsingen inte sprutt på den. Vad är knepet lixom?? Så vi fick ta till stekpanna och spis. Sen skulle det ju drickas. Men jag lyckas få världens allergichock och ögonen kliar och näsan blir bomtjock så jag kunde knappt andas. Sara fick springa över till sin Mormor för att fixa medicin till mig för jag hade inte med mig något eftersom jag inte känt av allergi på superlänge. Jag blev bättre sen men man blir så jäkla trött så jag drog ner vårt supande :P Och jag kände ingen smak av den goda maten eftersom näsan var täppt till max. Men Sara sa att den var god så det får jag lita på :) Sen tittade vi på filmer och snackade och åt godis (smaklökarna kom tillbaka efter nässpray).

SötaSara posar med skitgrillen!!!

Mina pojkar kom och hämtade mig på förmiddagen. Sara katt Findus var mycket intressant.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0