Första dagen är gjord


Första dagen efter semestern är avklarad. Gick väl helt ok. Men jag ska ärligt erkänna att vikarierna vi har, inte alla men några, är aningen speciellt. När jag mötte en av dom i hallen så ville jag försvinna från jordens yta. Vi gick samtidigt på utbildningen och då kan jag väl säga att jag aldrig umgicks med henne och ville absolut inte göra det heller. En annan vikarie är lite som ett spöke. Smyger längs väggarna och ibland hoppar han ut mitt på golvet skrämmer livet ur en. Ibland glömmer jag bort att han fanns för jag såg inte honom på låååånga stunder. Jag kommer inte bjuda hem dom hit om man säger så :PJaja, dom är ju bra med ungarna och ungarna verkar gilla dom och det är ju fint.

For in till staden efter jobbet och satte mig hos min frisör Amanda och bara njöt. Som vanligt :) Hade det funkat att klippa sig en gång i veckan hade jag gjort det. Lätt!! Men lite hår vill jag ha kvar på knoppen så jag får nöja mig med var 6:e vecka :) Klippte mig nästan som förra gången, lite kortare till och med. Kanske foto imorrn, om jag har en bra hårdag haha. Nu har jag inget smink och någon måtta får det vara ju :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, kan du inte messa vem det e???:)

2011-07-20 @ 23:16:26
Postat av: Diana

Var 6 vecka? Vilken lyx :) men visst är det skönt att gå till frissan och bli ompysslad :)

2011-07-21 @ 14:50:37
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0