Hur långt? Vem vet...

Sitter och väntar på att Fredrik ska komma hem från tennisträningen. Liam springer omkring lite överallt. Tutte och snutte har åkt fram för det närmar sig läggdags. Jag sitter ombytt och redo för när Fredrik går innanför tröskeln så ska jag ut på en joggingtur. Har ingen motivation alls men känner att jag måste komma igång. Skulle egentligen varit spinningpass idag men jag får passa på att jogga när vädret tillåter. Snart vänder det igen. Svensk sommar lixom :) Jag vet inte alls hur långt jag ska springa. En del av mig vill ta milen bara för att se hur jag ligger till men den helt omotiverade delen av mig tycker att det räcker gott och väl att bara springa lilla rundan på 5 km, för det viktiga är ju att jag kommer igång. :P Jag bestämmer mig under turen. Förmodligen blir det ett mellanting, gissar jag.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0