Inställt och ombokat


Skulle egentligen precis ha avslutat ett spinningpass nu men jag bokade om till imorgon istället. Instruktören ikväll var samma som den i tisdags och jag vägrar hennes pass helt enkelt. Tråkiga och sega spinningpass orkar jag inte med. Måste vara bra musik, en ösig instruktör och bra tempo i passet. Hon hade inget av det. Men dom andra verkade gilla henne så hon lider nog inte av min frånvaro :P

Hämtade Liam hos farmor och farfar. Där var det full fart utomhus för farfar fixar fin uteplats där. Liam verkade tycka att det var skoj att leka med grus och sten men farfar verkade inte lika road :) Det fanns en rolig stege och den fick det klättras på iaf.

 

Vi fortsatte att fixa i trädgården i förmiddags så nu har vi fått riktigt mycket gjort på kort tid. Otroligt vad man kan hinna med när man lämnar bort ungen höhö. Sen var vi ute på kållandsö och fick god mat och underbar blåbärspaj :)

Nu sover Liam och vi softar framför tv och dator. Hoppas på fint väder imorrn så vi kan vara ute ute ute.

Kommentarer
Postat av: Erika - I Väntans Tider

Okej vad kul! :D Ja de är allt mysigt! Våra sover borta inatt igen. Fast på två olika håll.



Ja du, de e svårt. Men flicka 15 September 2745 g och 48 lång.

2011-07-14 @ 20:32:44
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0