Jag sjukade mig

Jag somnade runt 23 igår och vaknar vid 01 av att Liam är ledsen. Fredrik hör inget som vanligt så jag masade mig upp. Jag hoppades innerligt att han bara behövde nattas om igen. Men jag hade fel. Han var vaken i 3 timmar! Och efter att han somnat mellan mig och Fredrik så kunde inte jag somna om. Så jag sov 2 timmar inatt. Pallade inte gå till jobbet och jobba till 15.30 så jag sjukade mig och sov hela förmiddagen :P Det behövdes. Men imorrn är det jobb som gäller så det blir en madrass i Liams rum för Fredriks del om Liam vill vara vaken inatt igen. För jag ska sova.
Vi fick passa på att vara ute mellan regnskurarna. Under tiden vi var ute så åkte pappa Fredrik till Jula och köpte bland annat ny slang till cykeln så att vi kan cykla med Liam igen. Han tjatar om detta varje gång han ser cykeln.
Kommentarer
Postat av: Erika - I Väntan på Bebis

Men vad söt han är!

Imorrn kommer försa förlossningsberättelsen=)

2011-07-18 @ 23:24:53
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0