Jobb om några minuter

Dags att åka till jobbet om några minuter. Veckans sista pass och jag jobbar till 15. Hyfsat skönt men jag kunde allt sluta liiiite tidigare. Det är ju fredag lixom :) Det regnar som tusan här så det blir väl en innedag på jobbet, tyvärr. Skönare att kunna släppa ut ungarna så de får springa av sig. Inomhus blir det lätt att dom blir rastlösa och springer omkring som små tosingar. Bara att hoppas på lite uppehåll under förmiddagen.
Liam har tagit världens sovmorgon för han sover än och klockan är 8!!! Skönt för Fredrik att oxå få sovmorgon såklart.
Ikväll ska jag hem till Sara. Grillat och gott att dricka är det som gäller och det ska bli kul och skönt. Vi har inte setts på ett tag så vi har lite att ta igen. Det blir nog att jag sover över för annars får jag nöja mig med mindre gott att dricka och det är inge skoj :P Oxå får jag lite sovmorgon förhoppningsvis haha.
Näe, på med skorna och iväg!!
Ha en fin dag alla, trots att vi blir lite blöta!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0