Kan man stanna tiden?

Sista kvällen i Lökken har snart nått sitt slut och det är dax att sova. Imorrn runt 9 beger vi oss mot Frederikshavn och sedan båten hemåt. Det är väldigt vemodigt tycker jag. Jag hade velat stanna längre, iaf några dagar till. Vi har haft det så bra här. En massa äventyr och så fint sällskap. Det är inte ofta man kan samla båda sidor så länge och verkligen hinna umgås ordentligt. Äventyr på dagarna och sedan på kvällarna har vi ätit och druckit gott, trevligt prat och kortmonopol. Kan man stanna tiden så att jag får fortsätta ha det så här fint och bra? :)

Jag och Fredrik gick ner till stranden själva efter att Liam somnat på kvällen.
Det var så härligt fridfullt.
Det är viktigt att  passa på att vara fru och man när tillfälle ges.
Detta var ett perfekt tillfälle och vi hade det skönt. Solnedgång och vågornas brus
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0