Njut av dagen

Varmt varmt varmt har vi det här idag. Båda ute och inne tyvärr. Vi har städat nu på förmiddagen och det är inte kul att göra det i vanliga fall men när det är nästan 27 grader här inne så är det ännu mindre kul. Men nu är allt gjort så nu är det bara att klappa sig själv på axeln, ta en glas med isvatten och koppla av medan Liam sover.
Efter lunch och middagslur kommer familjen Larsson till oss. Jag har inte träffat dom på flera månader så det ska bli roligt. Det kanske blir lite badande för småkillarna, antingen i storpoolen eller i en balja. Det skulle dom nog tycka om i denna värmen. Jag kan tänka mig ett dopp jag med :)
Nu, isvatten!
Glöm inte njuuuuuuta idag
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0