Runkeeper

Temperaturen visar på 24 grader idag och det är enligt mig alldeles lagom. En sval vind att svalka sig med finns det oxå. Jag fick sovmorgon idag medan killarna åkte in till staden för att fixa med bilen. Men jag gick upp vid 8,30. Åt en snabb frukost och sedan tog jag en promenad. Bra sätt att starta dagen på :)
Måste tipsa om en app jag har i min iPhone. Runkeeper heter den och den är perfekt för båda promenad och löptur. Den visar på kartan var man är och när du är färdig med din runda visar den hela rundan på en karta. Den har koll på hur långt du tagit dig, hur lång tid varje kilometer tar, hur lång tid rundan tagit osv. Jag testade den idag och jag gillar den. Den fick mig att öka tempot varje kilometer för att få en bättre tid :) Det är en röst som infar efter en viss tid (jag hade det var 5:e minut)och då berättar den hur länge du sprungit, hur långt och vilken hastighet du håller. Mycket bra om man vill ha bra koll när man är ute i spåret!!
Nu har jag fixat lite här hemma och väntar på att Liam ska somna så jag kan lägga mig på gräsmattan med en bra bok. Fredrik kör skräp till tippen så vi får se hur länge jag får ligga och lata mig innan han kommer och tycker att jag ska hjälpa till :P
Kommentarer
Postat av: Erika - I Väntans Tider

Haha ja men precis! :) Det blir lätt överfullt till slut. Man kan ju inte låta bli att bli lite shopping beroende åt de små.



Gör du nu

2011-07-12 @ 21:01:15
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0