Sen kväll - Tidig morgon

Man tycker ju att en liten kille som håller sig vaken till kl 21 borde kunna unna sig en liten sovmorgon. Men inte den lille killen här hemma. Han vaknade 05,40 och tyckte det var dax att hoppa ur bingen och ner i leksakslådorna. Vi lät Fredrik ligga kvar och sova ut. Jag får nog gå och lägga mig lite sen för jag är rätt så trött. Hade svårt att somna igår och sedan en tidig morgon på det.
Liam sover iaf redan igen. Inte konstigt med den sena kvällen men det blir ju så när vi inte var hemma förrän 20,30. Eller nu hör jag att han inte alls har somnat, småsnackar gör han. Då får han iaf vila lite så får vi se om det blir sova eller inte.
Idag ska vi inte göra mycket. Tvätta, fylla kyl och skafferi som ekar tomma, packa upp det sista, jag ska ta en riktigt lång promenad och förstås titta på när Sverige möter Australien.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0