Slut på semester

Tillbaka till arbetet är vad som gäller imorrn. Mina två veckor för denna gången är förbi och tre lite mer slitsamma veckor väntar. Jag har fått en känsla av att det kommer bli rätt så rörigt denna veckan då det är en massa barn som vi inte känner alls. Barn från andra ställen kommer då deras dagis och fritids är stängda under semestern. Jag hoppas på att det är fler än jag som är ordinarie för jag vette tusan om jag kommer att känna mig som en ordinarie när allt är upp och ner. Jag ser fram mot att jobba med Emmie igen dock :) Hon fick dessa veckor som jag ska jobba så det gör att dessa veckor blir roligare helt klart. Sen jobbar jag inte så långa dagar. Min längsta dag har jag imorrn och det är mellan 9 och 15.30. Så tiderna ska jag inte klaga på. Men jag längtar till augusti och lite mer semester. Då ska vi ner till Skåne igen och jag längtar redan :) Idag har det inte hänt speciellt mycket. Jag och Liam var ute i förmiddags för jag anade att det skulle bli pissväder på eftermiddagen. Så rätt jag hade!! Så det var bra. Så vi var på lekplatsen en lång stund och grävde och gjorde kakor. Liam är så söt när han låtsasäter sand. Han smaskar och njuter :) Sen var det innelek och ett lååååångt bad som fick söndagen att gå lite fortare. Nu ska jag krypa ner i sängen med min bok! Natti på er
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0