Tar igen mig lite

Jag sitter på altanen och tar igen mig lite. Lillkid sover (hoppas jag) och storkid sitter och tittar på filmen Rio. Fredrik är ju iväg på egna äventyr ikväll så jag är lämnad ensam med alla kidsen :) vi lämnade Fredrik i stan lite efter 15 och sen stack vi in till centrum och åt. Liam vägrade äta, sa bara aj hela tiden och höll sig för munnen. Vet inte om det är tänder på gång där för så har han gjort de senaste dagarna. Det är bara de stora tänderna längst in kvar både uppe och nere men det är svårt att se hur det verkar. Noel gluffsade på bra och jag hann iaf äta lite av min wook. Sen promenerade vi i affärer lite innan vi handlade gott inför kvällen. Nu när jag sitter här känner jag att jag är rätt slut. Varit uppe sedan 5.30 och det känner jag av. Men jag ska ta och ta fram lite godis och lägga mig i soffan med min skvallerblaska och tv.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0