Tassa på tå

Tassar runt på tå här hemma. Grabbarna sover sött än men jag börjar jobba om 35 min så jag ska snart bege mig ut. Snart dags att starta dagen ordentligt. Jag jobbar 7-13,30 idag och jag önskar att jag kunde ha sådana tider på mitt vanliga schema. Iaf en gång i veckan. Älskar sådana tider. Förmiddagen går alltid så fort så det gör aldrig något att börja tidigt. Kanske ska lägga in ett litet önskemål till kollegorna :)
Vi hade lite lösa planer om att åka till Äventyrslandet här i Götene. Ja, vi har ett sådant i vår lilla håla. Det ska tydligen vara väldigt bra. Men så ser det ut som att det blir regn idag och då är det inte så spännande att gå där. Vi får se hur det är när jag kommer hem igen.
Sitter vid Fredriks dator och här finns bara gamla bilder.
En liten bebisLiam som inte är många veckor :)

Nu ska jag bege mig till jobbet. Hoppas ni får en fin dag och dansa lite soldans för min skulle :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0