Två goda ting


....och det gick. Som jag har kämpat med att kunna mobilblogga med bild. Till slut kom jag på varför det inte funkade. Jag har ju två bloggar på samma konto så mina bilder har lagts upp på min gamla blogg som jag aldrig använder längre. Nu är det löst iaf :)

Jag har precis smällt i mig det som var kvar av Ben&Jerrys glassen. ÅÅÅÅÅH jag kan inte sluta. Som tur är så var jag på spinning innan ikväll så det blev kanske plus minus noll :P Spinningen var fruktansvärt jobbig och glassen var fruktsansvärt god. Två goda ting idag.

Jobbdagen gick bra idag och veckans längsta arbetspass är gjort. Några ungar gick på semester i fredags och några som varit på semester kom tillbaka idag. Lite nytt folk att jobba med oxå. Lite huller om buller men allt gick bra ändå. Imorrn jobbar jag 7 - 13. Perfekt arbetspass anser jag :)

åter till de rika hemmafruarna i beverly hills
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0