En produktiv dag


Igår lämnade vi Liam hos farmor och farfar för att spendera några dagar själva tillsammans. Detta är sista veckan som jag och Fredrik har semester tillsammans och då ville vi vara lite ensamma. Men skulle ju kunna tro att vi skulle lata oss heeeeela dagen men så blev inte fallet. Jag stack iväg till gymmet och mitt 3:e spinningpass denna veckan. Bara 30 minuter men hon körde skiten ur oss allihop och det var riktigt gött. Gårdagens spinninginstruktör var urdålig så jag behövde en genomkörare idag.

Fredrik har förvandlats till värsta trädgårdsnissen  och om jag inte hänger på får jag svarta blickar.(inget illa menat älsklning, du är så duktig så) Men jag vet att vi hade en del att göra i trädgården och jag hade inget emot det idag. Så efter jag duschat (vilket var nästan lite onödigt) så gick jag ut och joinade Fredrik. Så jag har rensat rabatter under förmiddagen. Vi har en rabatt som vi inte vetat vad vi skulle göra med. Vi har inga blommor där så det har stått ogräs högt och lågt där. Men inte efter att jag varit i farten (dunk i ryggen). Så nu blir det nog samma stenar där som vi har runt huset. Sen blev det lite mer fix ute innan det var dax för lunch.

Då åkte vi in till staden och lunchade där jag och Liam lunchade igår. Jag höll på att frysa ihjäl eftersom jag varit dum nog att ta en klänning men ingen kofta med mig. Men maten var god och sedan strosade vi i lite affärer. Jag fick shoppat lite till :P

Har velat ha en grå kofta länge nu.

Jag har denna i svart oxå men nu tog jag en strl mindre för den är rätt stor.

Ljusrosa linne med söta detaljer

Mer rosa men mer gammelrosa.

Ser ut ut till att vara något speciellt med den men den har så söta ärmar

Sen fick Fredrik för sig att han inte orkade väntade på en grej som han beställt så han ville åka och hämta den direkt på stället. Som ligger en timmes bilfärd från Lidköping. Jaja, vi hade ju inget bättre för oss efter att vi strosat färdigt. Så det blev en liten roadtrip idag oxå.

Jag har även börjat städa min garderob som sett ut som HEJSAN!!

Ja hur gick det så här långt kan man ju fråga sig :P

En produktiv dag är snart slut. Vi sitter och tittar på USA - Frankrike men väntar mest på Sveriges match mot Japan.

Heja Sverige!!

 

 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0