23 juni- min dag


Jag fyllde år i torsdags, den 23 juni. jag jobbade till 15,45 och sedan var jag iväg på lite äventyr (som vi pratar om i ett annat inlägg) och sedan när jag kom hem så blev jag firad av mina pojkar och Emmie. En fin tårta hade Fredrik köpt och en massa presenter väntade på mig.

Av Emmie fick jag ett "ihopaplock", det hade jag önskat mig. Jag gillar att få lite smågrejer som man kan sitta och plocka i. I denna fina korgen fanns det lotion från BodyShop, fröer, fina stenar med plantnamn, presentkort på VeroModa, fin choklad, trosor, blomma att sätta ute, pinnar att ha i grönsakslandet och en brödkorg.

Av Fredrik fick jag en massa. Digital fotoram, radio till köket, armklocka, tavlor och en present som är beställd men som inte hunnit komma än. Jag har inte en aning om vad det är. Ska bli spännande att öppna det nästa vecka :)

Sedan har jag fått pengar, Converse-skor, en ängel..... det var nog allt för nu :)

Jag hade en jättebra födelsedag och jag vill tacka alla som har gratulerat mig!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0