Äventyrsbad i Skövde


Emmie har tjatat lite om det däringa äventyrsbadet i Skövde och idag gick hennes önskan uppfyllelse: vi åkte dit :) Nä, jag ville såklart oxå dit. Hur tråkigt är det inte med badhuset här i Götene. Funkade fint när det var babysim men ska jag bada med familjen så vill jag ha lite action :)

Ingen av oss har varit där förut så det var spännande att få se hur det skulle vara. Dom kan lova massor men frågan är ju om de lever upp till allt. Och det tycker jag dom gör i Skövde. Där finns många olika bassänger, olika rutschkanor/tunnlar för olika åldrar, vågbassäng, klättervägg, fint område för de mindre med drake, vulkaner som sprutar vatten, bubbel, rutschkana och olika nivåer. Superfint var det och jag hoppas vi åker dit snart igen. Samtidigt är det ju knepigt att åka iväg och bada inomhus när det är fint väder. Å andra sidan så är Vänern för jävla kall haha.
Vi fick ju inte ta några bilder där så tyvärr blir det bildlöst denna gången ;/

Martin kom 3:a. Trodde absolut att det skulle vara Peter. Jag håller på Peter men tyvärr är det nog Simon som vinner. Usch vad tråkigt!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0