Baddare på bad


Ujujujuj vilka varma och sköna dagar vi har fått njuta av. På jobbet har alla fröknar tryckt ihop sig i den lilla skugga som vi har på gården medan ungarna knappt märkt av värmen. Men vem klagar!! Det är härligt och idag tog vi vara på härligheten och åkte och badade. Det var jag, Liam, Emmie och Noel och vi var vid Vingsjön. Den ligger precis där jag jobbar så Emmie hämtade alla ungar på förskola och fritids och sedan hämtade dom upp mig efter jobbet.

Det var riktigt skönt i vattnet. Jag trodde det skulle vara kallt men det var det absolut inte. Liam badade nästan konstant medan Noel tyckte det var liiiiiite kyligt i vattnet haha. Här fanns det em brygga som hägnade in en vattenplätt där det var alldeles lagom djupt vatten för våra ungar. Perfekt!!!

 

och nu kan vi fortsätta bada hemma i trädgården :) Fredrik åkte iväg för att få sin nya klocka fixad och så kom han hem med denna poolen!! Perfekt igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0