BigBrother är slut :(


Så Simon vann. Inte helt oväntat då jag sett röstningen på aftonbladet.se. jag har gillat Simon sedan dag 1 i stort sett men nu mot slutet så har det vänt lite. Tycker han är mesig, mjäkig och lite åsiktslös. Hänger mest på den som han sitter bredvid. Jag höll ju på Peter stenhårt och att han kom 2:a blev jag förvånad över. Trodde han skulle komma 3:a. Jaja, kul för Simon.

Jag har följt BB slaviskt och jag tycker det är jäääävligt tråkigt att det är över redan. Det började ju nyss. Hade dom inte ett helt år i Tyskland?? Det borde vi oxå köra på haha. Hur pallar deltagarna med det?? Kanske bra tv?

Så, när startar nästa säsong?? Jag längtar redan!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0