En trött vecka


Lite svårt att hålla upp ögonen ikväll. Borde sova men vill inte missa CriminalMinds. Jag har varit trött hela veckan så jag ser fram mot denna helgen extra mycket. Det är inget kul att vara som en zombie på jobbet. När man känner att man inte kan vara där för barnen till 100% så känns det riktigt tråkigt. Jag har inte orkat vara mitt vanliga skojiga jag. Vet inte riktigt varför jag har varit tröttis men sånt brukar ju komma lite då och då.

Helgen lär ju iofs inte bli speciellt vilosam. Idag åkte Fredrik till Italien med jobbet. Jag vet vad ni tänker: var fan jobbar han?? haha!! Jag ska även avslöja att det är inte första gången dom åker utomlands. Tyskland, Skottland och Italien är några av ställena dom varit på förut. Lyxigt värre och jag undrar när Skaras kommun ska erbjuda mig en utlandssemester. Behöver inte vara så långt bort. Men lite gratis semester till ett varmt ställe mår jag inte dåligt av.

Men denna gången stannar jag och Liam hemma iaf. Vi får se vad vi hittar på men lite planer har vi iaf för helgen. Emmie och Noel hänger på till Stellas lekland på lördag och efter det shoppar vi lite oxå :) Så det går ingen nöd på oss utan Fredrik :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0