Ett trevligt återseende

Det blev inget Skånes djurpark igår. Vädret var så osäkert så vi ville inte riskera att behöve gå i djurparken mitt i ett skyfall. Så istället åkte vi till Kristianstad så att vi kunde shoppa lite och sen kunde Noel leka på Andy´s lekland. Där hade vi iaf tur med vädret och vi kunde shoppa i lugn och ro. Jag hittade ett par mjukis shorts som man kan slöa omkring i hemma, lite smink och en kort, loose randig tröja. Lagom med shopping då allt var billigt :)
Sen for vi till Andy´s så att Noel kunde leka av sig medan de tre "gamle" kunde vila rygg och fötter. Mitt i alltihop så hör jag någon som hejar på mig. Eftersom det var ett tag sedan jag bodde här i Skåne så är jag inte så van vid att jag stöter på folk som jag känner. Visst händer det men inte ofta. Så jag blev lite förvånad kan man säga. Det var en kompis från grundskolan som jag inte pratat med sen högstadiet. Vi stod och pratade en bra stund och det var riktigt roligt. Jag är glad att hon kom fram, jag hade inte vågat det haha. Men detta var riktigt trevligt. Hon sa att hon läste min blogg så: Hej hej Maria :)
Me and sis :)
Kommentarer
Postat av: Maria B

Ha ha! Hej Elin :-D Ja visst va jag modig B-) Ha ha. Trevligt att få prata lite med dig me :-D

2011-06-19 @ 08:22:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0