Första doppet


Liam sov hos farmor & farfar inatt och jag och Fredrik tittade på film och moffade godis så det sprutade ur öronen på oss :) Sen tog vi ordentlig sovmorgon och jag började dagen med en skön promenad med Winnerbäck i öronen. Perfekt start, tänk om man kunde få göra så varje morgon :) Vi slappade bara fram till att vi skulle åka och hämta Liam igen.
I Lovene blev det gott grillat och Liam fick bada i deras pool för första gången. Den har perfekt djup så Liam kan gå omkring i den själv. Behöver jag säga att han ääääälskade det. Först fick farmor bada med honom och sen vågade jag i mig i det kalla vattnet. Som efter en stund faktiskt inte var kallt. 21 grader var helt ok efter en stund haha. Jag har bestämt att vi ska köpa en sån pool så att vi kan bada här hemma. Liam njöt och han skrattade så mycket när jag kastade omkring honom i vattnet. Sen vrålade han av ilska när vi tog upp honom..... ;P

Fina tokiga underbara galna älskade unge

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0