Hemma


Hemma igen och har parkerat rumpan i min egen soffa. Skönt att kunna breda ut sig som man vill och kolla på vad man vill på tv:n. Det är de små sakerna i livet......

Mottagandet här hemma var lite frostigare än vad jag räknat med. Liam var väl inte jätteimpad av att jag kom hem igen. Eller ja, han visade det inte så som jag tänkt mig att han skulle göra. Jag trodde han skulle hänga efter mig som en igel resten av dagen och bara vilja ha mamma hela tiden. Men njaaaaa, så var det väl inte riktigt. Jag har fått lite kramar och klappar och massor av leenden såklart. Som alltid :) Men det var snarare som att jag varit iväg och handlat, inte som att jag varit borta i 4 dagar. Men det var härligt att få komma hem till mina grabbar igen. Jag har saknat dom såklart. Dom hade städat hela huset och det är oxå härligt att komma hem till. Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i en renbäddad säng. Imorrn är det stängningsdag på jobbet. Planering inför hösten och PIM-intro. Lååååång dag, 8-16, det är jag inte van vid haha...

Sov gott!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0