Semestrar är piss

Jag känner mig verkligen slö idag. Jag har fått en envis och otäck hosta som jag inte riktigt känner för att ha. Ont i halsen och huvet och jag känner mig allmänt kass. Ja, som ni ser så är det ju fruktansvärt synd om mig ;) och till råga på allt så har ännu en gång mina smaklökar åkt på semester. Gudars vad jag är trött på det då!! Vilken tur att Liam är överdrivet förtjust i jordgubbar, annars hade ju dom underbaringar blivit äckliga och slängda. Jag känner inte ens lukten av underbaringarna. Usch och fy för smaklökssemestrar!
Jag tog en tur på blocket.se nyss. Jag gör det lite då och då för att se om det finns något fynd. Jag slänger mig inte över vad som helst, lite kräsen är jag. Men ibland kan man hitta riktigt fina saker till riktigt bra priser. Jag hittade ett fint bord till Liams rum. Jag har redan tre stolar som jag fick av jobbet. Dom är träfärgade nu men jag ska måla om dom så dom passar i rummet. Nu hittade jag ett vitt bord som skulle passa bra till tror jag. Men det såldes med stolar och det behöver jag ju inte. Men jag sms:ade och frågade om det gick att köpa utan. Vi får la se. Vore perfekt i så fall.
Idag har jag den senaste Narnia-filmen att se på. Blev ju Änglagård 3 igår. Den var väl helt ok. Dom andra filmerna har ju haft en sådan härlig känsla. Jag har alltid velat åka till Änglagård och bosätta mig där. Som att det vore himlen på jorden typ. Jag fick inte alls den känslan denna gången. Den var inte alls lika mysig. Men den gick att se på såklart. Men du behöver inte gråta om du missar den....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0