Sjuk men dagis...

Är det bara jag som tycker det känns märkligt att lämna sonen på dagis när man själv är hemma och är sjuk? Det är ju inget konstigt med det egentligen. Jag är sjuk och behöver lugn och ro och orkar inte ta hand om Liam idag. Då hade jag kunnat jobba ju. Men det känns ändå konstigt på något vis.
Jag blev förkyld redan i lördags och under vår vistelse på leklandet så fick jag riktigt ont i halsen. Nu har jag ont i halsen och bihålorna plus att jag fått en äcklig hosta. Ingen feber dock så det slipper jag. Jag har lite film att se på så jag vet vad jag ska göra fram till Liam ska hämtas. Jordgubbar köpte jag igår så jag har att mumsa på oxå. Så nu ska jag parkera rumpan i soffan och mysa ner mig ordentligt!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0