träning som gick på tok


Klockan 10,56 stack jag iväg på en joggingtur. Jag hade som plan att ge mig på en ny runda. Upp mot Kinnekulle skulle jag. 13,45 var jag hemma igen. Behöver jag nämna att Fredrik var aningens orolig... Fan, om Emma är Lovenes virrpanna så blev jag idag Götenes virrpanna. Iaf den med sämst lokalsinne haha. Rundan som jag kollat på eniro.se gick bra. Jag sprang 8 km på 50 minuter. Lite långsamt men nästa gång så... :P Sen gick jag 2 km och sprang ytterligare 3 km. Sen var jag framme vid stora vägen och en bra bit hemifrån. Detta visste jag ju och jag hade som plan att vandra hem. ca 4 km skulle jag gissa på. Så jag började gå... och gå.... och gå.... och gå. Till slut kommer jag ut vid stora vägen igen, men jag har lycktas gå runt och hamnat ännu längre hemifrån än förut. Denna tokfelande promenad tog mig 40 minuter!!!!!! och jag hade inte kommit någonstans, förutom bakåt. Jaja, jag fattade var jag hade gått fel och började gå, kom dit där jag hade börjat min promenad hemåt och fortsatte att gå. Mina lår värkte något fruktansvärt och jag var så jäkla törstig. Men att sätta sig ner är aldrig bra, då kommer man inte igång igen. Så jag gick och gick och gick... jag kom såklart och drack 1 liter vatten på stående fot.

Benen är mörare än mörast men nu kan jag ju se det som något sjukt positivt. Vilken träning jag fick idag :) Men promenaden hemåt var helvetisk!!! Får se när jag vågar mig på detta igen.... dessa 3 timmar var var lite väl plågsamma, eller iaf de sista 1,5...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0