1 Mars

Ja nu ska jag väl vara helt fri från maginfluensa och jag kan få komma tillbaka till jobbet igen. Både barn och fröknar ska vänta 48 timmar från det att de blivit bra innan de kommer tillbaka till förskolan. Detta för att smittspridningen ska vara så liten som möjligt. Nu känner jag mig helt frisk.

Fredrik och Liam åkte till farmor Mia i förmiddags och de kom inte hem igen förrän vid 17.30. Då kan man ju tro att Elin passade på att lata sig till max eftersom det är tillåtet när man precis varit sjuker. Men icke faktiskt. Jag ska erkänna att jag tittade på skidorna idag men det var inte så mycket att se så jag såg inte hela. Istället städade jag hela huset, fixade med disk och tvätt, for iväg och handlade och tog en långpromenad. Men det har varit en skön dag iaf. Det är naturligtvis så mycket lättare att fixa här hemma utan två som bara ska röra till det igen :) Så jag fick passa på. Musik på max så det mesta roligt.

Wohoooo. Grey´s börjar den 16 mars. Som jag har väntat!!
Wohoooo. Desperate börjar den 15 mars. Som jag har väntat!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0