En vacker dag ute


Idag börjar Mästarnas Mästare på svt 1. Kul att se våra gamla stjärnor men denna säsong ser det ut som att det är många som jag knappt hört talas om. Blir lite ointressant då kan jag tycka. Men jag har gillat de andra säsongerna så jag hoppas på lika bra säsong ändå.

Så kom det mer snö idag. Usch vad tråkigt. Vi har ju haft så fina dagar nu det senaste. Dom har varit kalla men vi har ändå fått njuta av härligt solsken. Så detta var ju verkligen ett bakslag. Jag hoppas verkligen att det har försvunnit till imorrn och att solen vill komma tillbaka till oss. Gårdagen var så himla skön. Vi var ute hela familjen en bra stund på eftermiddagen. Fredrik klippte (man kanske säger beskär?) träden medan jag och Liam gick omkring och spanade på allt möjligt, lekte på lekplatsen och åkte en utomhuspremiärtur på Bobby-caren. Vi var ute jättelänge och det var så skönt.

en supertrött Liam efter några timmar ute

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0