Gäspig ikväll


Himmel och pannkaka vad trött jag blev när jag slog mig ner framför top model.  Liam vaknade vid 4,20 inatt och var vaken ett någon timme för att sen sova till 8,00. Jag lyckades oxå somna om en stund och har känt mig pigg hela dagen, fram till nu. Jag borde lägga mig men jag väntar på En unge i minuter som börjar kl 21 på 4:an. Snacka om att jag kommer bli lite smått bebissugen haha.
Ikväll var jag på mitt allra första BodyPump-pass någonsin. De hade en prova-på-dag på gymmet idag och då var alla pass på 30 min och de förklarade noggrannt. Jag kände att BP var något för mig faktiskt. Jag är dock osäker på om min rygg håller med. Men jag ska prova några gånger så får vi se.

Liam och jag satt och tittade på 5-milen tillsammans. Självklart tog vi fram lite snacks för att förgylla tillvaron en vanlig söndag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0