Halsont och feber


Jag har kurat ner mig i soffan med en skön filt men ändå fryser jag lite. Måste vara efter den väldigt blåsiga promenaden med Annica förut ikväll. Dessa kalla vindar alltså. Usch och fy!!! Ett litet halsont har oxå smugit sig på men jag försöker ignorera det så kanske det försvinner. Pallar inte med att bli sjuk igen. Känner inte alls för det.

Jag trodde att Liams feber hade försvunnit när vi kom hem från dagis. Jag kollade den då och då var det bara 37,6. Men efter sovstunden var det uppe på 39 och hela dagen har den legat över 38. Så nog är han fortsatt krasslig allt. Men förkylningen är bättre iaf. Skönt för honom att slippa hostan!!

Imorgon ska jag vara hemma med honom. Får se hur dagen ser ut. Jag hoppas på feberfritt iaf. Så kanske vi kan gå ut lite :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0