Ingen lång jobbdag idag


Det blev en kort jobbdag för mig idag. Efter 1 timme aå ringde de från Liams dagis å berättade att han fått feber. Jag skulle med andra ord ha följt min magkänsla imorse och stannat hemma med honom. Men men, det är väl tillåtet att göra lite misstag ibland. Nu fick han ju iaf träffa fröknar och kompisar en kortis idag. Det hade gått bra i övrigt. Men nu stannar vi hemma imorgon och sen får vi se hur det mås.

Jag kände själv när jag kom till jobbet att jag kanske börjar bli sjuk. Känner mig hängig och lite smått ont i huvud och axlar. Så kanske det är bra att jag är hemma ändå? Nu ska vi snart äta lite lunch och sedan är det sängen för plutten!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0