Jag vann hos Evelina


Jag läser en del bloggar och vissa av dessa bloggar har tävlingar ibland. Ibland handlar det om att man ska ta reda på något, tipsa i sin blogg om tävlingen och lämna en kommentar i bloggen där man tävlar. Jag är med ibland men oftast skiter jag i det för chansen att vinna är ganska liten.

Men FruEvelina hade en tävling där man kunde vinna Sebamed-produkter. Jag har velat prova dom ett tag men dom är ganska dyra har jag fått för mig. Så därför lämnade jag en kommentar och höll en tumme. Evelina drog mitt namn och lyckan är gjord :) Så snart kommer detta hem till mig:

Hand and Nail Cream 75 ml
Liquid Face and Body Wash 200 ml
Shower Oil 200 ml
Sebamed Olive Face and Body Wash 200 ml



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0