"Nattabandy"


En snabb uppdatering medan tid finns. Killarna är ute och leker lite och jag har precis slängt in maten i ugnen. Kyckling med rotfrukter blir det idag. Ska bli sjukt gott. Jag är helt tokig i kyckling och skulle lätt kunna äta det varenda dag. Fredrik är inte riktigt så imponerad av det så jag får hålla mig till någon gång i veckan, tyvärr :P

Fredrik ska iväg och SPELA bandy idag. Det är nattabandy inne i stan och Fredrik jobb ställer upp med ett lag. Dom har tjatat på honom de senaste åren men han har alltid bangat Men i år så vågar han testa. Det kommer nog bli riktigt roligt för dom. Sen om det kommer gå så bra är ju en annan sak. Fredrik har inte stått på ett par skridskor sen han var tonåring och spelade bandy. Men han kanske är en talang, vad vet jag :)

Men jag och Liam blir inte ensamma ändå. Sara kommer hit och tittar på schlager med oss. Det ser vi fram mot massor!!!

Nu kom killarna in igen...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0