Underbara älskade sooool


Vilket underbart väder vi har här idag. Jag är helt lyrisk. Jag tog en långpromenad imorse alldeles själv och det var helt underbart. Efter att ha suttit instängd på ett sjukhus halva dagen igår så behövde jag röra på mig. När solen skiner och himlen är knallblå så bara måste jag ut :) Kom igen nu våren!!!!

Vi fick alla sova hela natten och det var välbehövligt. Nu har vi alla mer energi. Liam mår mycket bättre idag men det märks fortfarande på honom att han inte är helt ok. Han orkar inte riktigt som han brukar. Han har fått inhalera två gånger idag. Får se hur det verkar i eftermiddag om vi behöver ge mer. Jag är lite osäker på dagis imorgon. Det hade varit på för honom att gå för att det inte ska bli för långt uppehåll. Men jag vet inte om han orkar med tempot på dagis. Och det är inte roligt att vara där om man inte orkar med det. Vi får se.

Annars har dagis gått bra sista inskolningsveckan. Fredrik lämnade honom helt i tisdags och då hade det varit en hel del gråt under hela tiden han var där. Men de andra dagarna har det bara varit gråt vid lämningen och sedan har det gått bra resten av dagen. Han har ätit och sovit bra och lufsat omkring där. Det bådar ju gott inför starten av de "riktiga" dagisveckorna som börjar nu.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0