9 Mars 2011


Killarna plaskar omkring i badkaret så jag passar på att surfa lite och uppdatera här inne. Idag var tredje inskolningsdagen och det har gått bra. Idag var han med ute på gården och lekte. Han hittade direkt ett skottkärra som han körde omkring med hela tiden. Han blev lite ledsen några gånger då jag inte syntes till men så fort han såg mig så var det lugnt igen. Vi får se om jag kan låta han vara själv där lite imorgon eller inte. Ja kommer ju vara kvar på dagis men vara någon annanstans. Vi får se hur det går.



Jag hann inte längre på det inlägget innan jag skulle hämta upp Liam ur badkaret då han tröttnat och bara pekade på dörren och hojtade "där" och visade att han ville gå ut ur badrummet. Nu sover han och jag kollar på Sveriges Mästerkock.

Annars har vi bara tagit det lugnt idag. Vädret har ju verkligen inte inbjudit till någon utevistelse. När vi gick till dagis var det underbart väder men när vi gick hem var det blåsigt och kallt. Vi hann bara komma innanför dörren så kom snöblandat regn. Trist men det är väl inget som kommit för att stanna hoppas jag.

Jag stack till gymmet förut och körde ett 45 minuters spinningpass. Shit vad jag var peppad idag och jag bara flög fram, även när det var uppförsbacke i tre låtar i rad. Sådana träningar är goa dom :) Instruktören som är på onsdagar är oxå jäkligt bra. Så jäkla peppande men ändå inte för mycket. Bra låtar och bra upplägg.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0